آموزش ابزار KWFinder
نوشته شده توسط : wiki-demy

آموزش ابزار KWFinder و نحوه استفاده از آن

ابزار KWFinder چه استفاده ای دارد؟ چطور می توان از این ابزار استفاده کرد؟ آموزش KWFinder چگونه است؟ این ابزار چه کاربردهایی دارد؟

ابزارهای سئو زیادی وجود دارند که وظیفه آن ها کمک به سئوکاران است. یکی از این ابزارهای پرطرفدار، ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب کمک می کند. یکی از بهترین و معروف ترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، ابزار KWFinder است که با پیدا کردن keyword های مناسب و پر ترافیک، به شما در سئو سایت و افزایش ترافیک ارگانیک آن کمک کرده و می توانید با نوشتن محتوایی مناسب، با سایت های دیگر رقابت کنید.

تحقیق کلمه کلیدی یا Keyword research، از مهم ترین بخش های سئو سایت است. این کلمات کلیدی هستند که مشخص می کنند هر صفحه با چه کوئری ها، LSI ها، Long-Tail ها، و انکرتکست هایی بهینه شده و در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) نمایش داده شوند. تحقیق کلمه کلیدی همچنین به شما کمک می کند تا موضوعاتی که توسط کاربران جستجو شده را شناسایی کرده و در راستای آن ها فعالیت و تولید محتوا نمایید، چرا که نوشتن مقاله ای که جستجو نشده و ورودی نداشته باشد، هر چقدر هم که کیفیت آن بالا باشد، ارزشی را به سایت شما اضافه نکرده و تاثیری در رتبه و سئو آن نمی گذارد.

با ما در این مقاله از ویکی دمی، مرجع خدمات تضمینی سئو، همراه باشید تا این ابزار را به طور تخصصی تری بررسی کنیم.

آموزش استفاده از ابزار KWFinder
به سایت KWFinder وارد شده و در آن یک اکانت ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که این ابزار رایگان نیست و پس از ساخت اکانت، فقط به مدت ده روز و به طور محدود می توانید از آن استفاده نمایید. برای ثبت نام در سایت کافیست روی دکمه مشخص شده کلیک کنید:

آموزش ابزار KWFinder

2 روش کلی برای استفاده از این ابزار برای شما ایجاد شده است که در قسمت استفاده از آن، ابتدا باید انتخاب کنید که می خواهید این جستجو را بر اساس چه فاکتوری انجام دهید:

بر اساس کلمات کلیدی
بر اساس دامنه
1. جستجو بر اساس کلمه کلیدی
در بخش جستجو با کلمه کلیدی، keyword مورد نظر خود را در باکس آن وارد کرده و در صورت نیاز، فاکتورهای زبان و مکان را بر روی آن اعمال کنید. سپس، بر روی گزینه Find Keywords کلیک نمایید. کلمات کلیدی که به عنوان نتایج مشاهده می کنید، در 3 بخش نشان داده می شوند:

Related Keywords: که کلمات کلیدی مشابه با کلمه شما را نشان می دهد.

Autocomplete: کلمات کلیدی که بر اساس پیشنهادات گوگل وجود دارند.

Questions: این بخش در زبان فارسی کار نمی کند، اما عملکرد آن این است که بخش دیگری از کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل را به شما نمایش دهد.

این بخش ها 25 کلمه کلیدی مرتبط با سرچ شما را نمایش می دهند و باید برای مشاهده نتایج بیشتر، اکانت پریمیوم KWFinder را خریداری کنید.

بخش دیگری به نام SERP Review وجود دارد که نتایح این کلمه کلیدی در SERP را به ترتیب رتبه بندی به شما نشان می دهد. فاکتورهایی که در بخش وجو دارند شامل موارد زیر هستند:

DA: دامین آتوریتی یا DA هر سایت را به شما نشان می دهد که عددی بین 0 تا 100 است.

PA: پیج آتوریتی که ارزش آن صفحه را مشخص می کند. این معیار نیز بین 0 تا 100 تعریف می شود.

CF (Citation Flow): این بخش میزان ارزش صفحه را بر اساس بک لینک های آن تعیین می کند.

TF (Trust Flow): با تعیین معیاری بین 0 تا 100، مشخص می کند که بک لینک های این صفحه چه قدر معتبر و با ارزش هستند.

Links: تعداد بک لینک ها را مشخص می کند.

FB: تعداد دفعاتی که این صفحه در فیسبوک به اشتراک گذاشته شده است.

LPS: این فاکتور تخمین می زند که میزان دشواری کسب جایگاه این صفحه چه قدر دشوار است. هر چه این معیار به 100 نزدیک تر باشد، سختی آن نیز بالاتر است.

EV: میزان بازدید ماهانه صفحه بر اساس جایگاه آن در SERP گوگل.

2. جستجو بر اساس دامنه

هدف اصلی این بخش، استخراج کلمات کلیدی رقبا است. این بخش به شما اجازه می دهد تا ببینید رقبای شما با چه کلماتی رتبه داشته و از چه keyword هایی برای تبلیغ در گوگل استفاده می کنند.

آدرس سایت رقیب خود را در باکس وارد کرده و منتظر نتایج بمانید. دو بخش به شما نمایش داده خواهد شد. بخش اول، لیستی از رقبای سایت وارد شده و مکان های اوج رقابت آن است. بخش دوم تفکیکی از لیست کلمات کلیدی ارگانیک و پولی آن سایت را به شما نمایش می دهد.

دو شاخص متفاوت در این بخش وجود دارند:

Pos: بالاترین رتبه کسب شده توسط دامنه را برای هر کلمه کلیدی نمایش می دهد.

EV: میزان بازدید ماهیانه دامنه برای هر کلمه کلیدی

همچنین، با اعمال فیلترهای مختلف بر روی نتایج، می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خود پیدا کنید.

منبع:

https://wikidemy.ir/kwfinder-tool/

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 116
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: